شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ با مساحت  2114997متر مربع معادل 211/49 هکتار و 700 واحد فعال صنعتی در جنوب شرقی شهرستان قدس و در مجاورت کمربندی اندیشه واقع گردیده است .
به دلیل وجود کارخانجات متنوع در این شهرک اعم از صنایع چوبی و سلولزی ، صنایع شیمیایی و پلاستیک، صنایع غذایی و بسته بندی و صنایع فلزی شامل قطعه سازی و قالب سازی تا به امروز نیاز های فراوانی در سطح کشور را مرتفع ساخته است.
 نزدیکی به پایتخت ایران و سهولت در دسترسی به شاهراه‌های سراسری شامل راه آهن و اتوبان و بزرگراه ، وجود نیروی انسانی متخصص ، ارزانی زمین به نسبت موقعیت مناسب جغرافیایی این شهرک را به مکان مناسبی جهت جذب سرمایه گذاران و احداث کارخانجات تبدیل نموده است.
 به دلیل نزدیکی این شهرک صنعتی به دو قطب خودروسازی کشور( ایران خودرو و سایپا )عمده فعالیت  واحدهای صنعتی فعال در سطح شهرک در زمینه تولید قطعات خودرو میباشد.
 این شهرک به صورت غیر دولتی و هیئت امنایی مدیریت می گردد و این شرکت افتخار دارد که کلیه خدمات مالی از صنعتگران محترم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.
 از کارخانجات بزرگ در این شهرک می‌توان به شرکت ایران قطعه فناوران ، صنعت پرتو ، دمیر صنعت پارس ،کلر آب ، نساجی الهیه ،کاویان قطعه قدس ، شرکت صنایع غذایی تولیکولاک ،پیشگام زاگرس غرب و ... اشاره نمود.

از جمله واحدهای شغلی در شهرک صنعتی زاگرس

  • املاک صنعتی شهرصنعت
  • ایران قطعه فن آوران
  • دمیرصنعت
  • پیشگام زاگرس غرب
  • صنایع دندانپزشکی ایران

 بهترین املاک صنعتی منطقه  آمادگی کامل خود را در جهت همکاری و مشاوره 

با تمامی سرمایه‌گذاران و صنعتگران محترم اعلام می‌نماید.