با توجه به توسعه شهر تهران، مناطق حاشیه به ویژه جاده مخصوص و قدیم کرج که از دیرباز جایگاه استقرار کارخانجات و کارگاههای صنعتی بوده به محل مناسبی برای ساخت و سازهای تجاری-اداری و مسکونی تبدیل شده و در چندسال اخیر بسیاری از املاک با کاربری صنعتی به مجتمع های تجاری اداری - خدماتی و مسکونی تغییر کاربری یافته و شاهد تغییر بافت در این مناطق می باشیم. این مناطق بدلیل وجود املاک مناسب از لحاظ متراژ و وسعت و همچنین شفافیت اسناد و مدارک مالکیت بسیار موقعیت مناسبی جهت احداث مجتمع های بزرگ را داراست، نکته قابل اهمیت استقبال و مساعدت شهرداری و سایر سازمانهای ذیربط مستقر در این مناطق، در تشویق صاحبان صنایع و مالکین به  انتقال صنایع به خارج از محدوده شهری و جایگزینی آن با سایر فعالیتهای شهری و ایجاد تسیلات ،از جمله سهولت در انجام روند امور اداری صدور مجوزات ساخت و ساز، نازل بودن هزینه ها و عوارضات مربوطه در قیاس با سایر مناطق و و نیز ایجاد زیرساختها وامکانات و غیره میباشد.

از طرفی اختلاف چمشگیر قیمت زمین با اراضی و املاک مرکز شهر موجب گردیده این مناطق جهت ساخت و ساز بویژه تجاری سازی بسیار مستعد و مورد توجه سازندگان و سرمایه گذاران قرار گیرد.

وجود مجموعه هایی مانند پرشیاخودرو-شهرخودرو-شهرفرش-فرش وزرا-بازاراستیل-مجتمع آواجنرال- شهرابزار-شهرآسانسوریاران-پارس غدیر-مدیران خودرو-بازارفرش ایران-لوازم خانگی G8-پارس صنعت و دهها مجتمع تجاری تخصصی گواه این مدعاست.

گروه مشاوران املاک صنعتی شهرصنعت با شناسایی و در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به املاک صنعتی که قابلیت و ارزش تغییر کاربری دارند،میزبان سرمایه گذاران،شرکتهای ساختمانی،انبوه سازان و علاقه مندان به خرید اینگونه املاک میباشد.

سایت اختصاصی املاک شهر صنعتcitysanat.com و کادر کارشناسان و مشاوران آماده خدمت رسانی و ارائه اطلاعات در زمینه کلیه معاملات املاک هستند.