امروزه نقش دفاتر معاملات املاک در جامعه بر کسی پوشیده نیست چون همواره یکی از بزرگترین تعاملات افراد جامعه خرید-فروش یا اجاره ملک میباشد.

در تمامی سطوح انجام معاملات از اجاره واحد مسکونی تا خرید زمین و ساختمان-اجاره یا خرید محل کار ساخت و ساز یا مشارکت در اشکال مختلف مسکونی-تجاری-اداری-صنعتی و غیره مشاورین املاک نقش مهم و به سزایی دارند و مراجعه متعاملین به دفاتر مشاور املاک اجتناب ناپذیر گردیده.

مدتهاست به تناسب انتظار جامعه از مشاورین املاک بعنوان کارشناسان امین و متخصص،این صنف را برآن داشته تا از روشهای جدید و مدرن و تخصصی برای ارائه خدمات استفاده نمایند و در تمامی مراحل مسیر معاملات از کارشناسی و ارزیابی ملک-معرفی ملک به متقاضی-بررسی اسناد و مدارک تنظیم قرارداد قانونی بصورت کاملا اصولی و تخصصی عمل نماید.

در این راستا آموزش کلیه پرسنل دفاتر املاک بویژه مشاورین عزیز بسیار اهمیت دارد.این آموزش ها در سطوح مختلف به انجام معاملات صحیح و اصولی کمک کرده و مشاورین نیز دارای تخصصی خواهند شد که با آسودگی و اطمینان خاطر در این رشته فعالیت داشته و بعنوان یک شغل ثابت و دائمی بتوانند کسب درآمد نمایند.

املاک صنعتی شهر صنعت در راستای ارتقاء سطح تخصصی مشاورین عزیز در بدو ورود افراد نسبت به آموزشهای لازم اقدام و با روشهای اصولی کلیه فنون و تکنیکهای موثر از جمله اصول کارشناسی و ارزیابی-فنون مذاکره و روابط عمومی ،قوانین و مقررات صنفی-بررسی اسناد و مدارک را آموزش داده و مشاورین را با پیشرفته ترین متدها آشنا کرده و مستمرا در حین کار نیز بصورت موردی همواره در کنار مشاوران میباشد.