بخش دوم

همانگونه که وجود کارخانجات بزرگ باعث رونق جاده قدیم و مخصوص کرج شده ،کماکان برخی از آدرس ها هنوز با نام آن کارخانه ها شهرت دارد مانند خیابان شیشه مینا-سه راه ارج-بلوار دکتر عبیدی-چهارراه ایران خودرو-کاشی ایرانا-پل شیرپاستوریزه-قرقره زیبا-کفش ملی-خیابان داروپخش-کارخانه مینو و... امروزه آدرس های جدید به نام ساکنین جدید بر سرزبانهاست مانند شهر فرش-پرشیا خودرو-بلوارکرمان خودرو-شهرخودرو-مجتمعG8-بازار فرش ایران-فرش وزرا-ستاره ایران-هلدینگ گلرنگ-کروز و ... که نمایانگر تغییر کاربری منطقه از صنعتی به تجاری میباشد.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاههای خدمات اینترنتی توزیع کالا نیز در این دو جاده (مخصوص و قدیم کرج ) فعالیت گسترده ای دارند مانند دیجی کالا-بیز-بادران ... و همچنان این روند ادامه دارد، بسیاری از شرکتها در حال خرید یا اجاره سوله و سالنهای بزرگ و کوچک جهت راه اندازی یا تجهیز مجموعه های بازرگانی خود میباشند.قابل پیش بینی است که در آینده نزدیک جاده مخصوص و قدیم کرج به یکی از بزرگترین مراکز خرید پایتخت تبدیل خواهد شد و پس از گذشت چند دهه ،بار دیگر موقعیت گردشگری این مناطق بگونه ای دگر ایجاد گردد.       

املاک صنعتی شهر صنعت افتخاردارد تا کنون بسیاری از شرکتهای جدید بواسطه این دفتر موفق به تهیه ملک دلخواه شده و گروه املاک صنعتی شهر صنعت را برای انجام امور معاملات خود انتخاب کرده اند.املاک شهر صنعت بصورت کاملا تخصصی املاک مناسب فعالیتهای گوناگون را بررسی و با رایزنی و کارشناسی دقیق فایل های بسیار عالی و استثنایی را جهت فروش یا رهن و اجاره به متقاضیان محترم معرفی نماید.